7 Nisan 2010 Çarşamba

Melike'nin Barbie Pastası

Merhabalar,

Bugün sizinle Barbie Pastasını paylaşıyoruz. Yine genetikten Funda aracılığıyla bizden bu pasta istendi. Bu modeli hep yapmak istemiştik fakat bugüne kısmet oldu. Bana ilk sorulduğunda acaba yapabilirmiyiz diye düşündüm çünkü Barbie'nin etek kalıbı bizde yoktu. Ama Melike'ye danıştığımda yaparız diyince kolları sıvadık. Melike kendince bir sistem oluşturup pandispanyayı üst üste getirerek istediğimiz kalıp görüntüsünü oluşturdu. Herkez gibi oyuncak bebek kullanacağımızı düşünürken, Melike bu tasarımı her zamanki gibi üstlenerek bebeği de yenilebilir şeker hamurundan kendinin yapacağını söyledi. Ne yalan söyleyeyim ilk başta nasıl olur acaba diye düşündüm fakat iş bitince ortaya çıkan görüntü beni rahatlattı. Yapılırken görmesem bebeğin oyuncak olduğunu düşünebilirdim :) Bu pasta Melike'nin adaşı için yapıldı. Küçük Melike 5 yaşında :) nice yıllar küçük kız....

Sevgiler,

Meltem & Melike

Hiç yorum yok: