26 Nisan 2010 Pazartesi

PATRON PASTASI

Bu sefer "Patron Pastası" ile karşınızdayız. 4 yıldır çalıştığım patronumun doğum gününde küçük bir jest yapmak istedim. Aslında bu kadar yıl içinde ufakta olsa bir jestim olmamıştı :) işyerlerinde yağcılık yapıyormuş gibi algılanmak istemem. Ama bu kadar yıldan sonra beni tanıdıklarını düşünerek bu seneye bir renk katmak istedim. Çalıştığımız diger doktorlarla beraber sürpriz bir kutlama yapıldı. Koşturmaca bir günün akşamında tatlı bir ara vermiş olduk.  Patron figürü benim müdürümle bire bir örtüşmese de elimizden geldiğince benzemesi için uğraştık. Masa düzenine dikkat etmeye çalıştık. Ben tasarım bölümüne daha fazla vakit ayırırken Kerimem Melike'm her zamanki gibi lezzet kısmıyla ilgilendi. Bakalım siz de beğenecekmisiniz?

Sevgiler,

Meltemce
Blog adresi için tıklayınız

Hiç yorum yok: