30 Ekim 2010 Cumartesi

BUTİK PASTA : AKREP PASTASI

Bu ay iş yerinde birden fazla doğum günü kutladık. Son hafta da Dr.Cengiz bey ve Dr.Banu hanım'ın doğum gününü kutlamak ve biraz da eğlenmek için bir fasıl organizasyonu hazırladım. Tüm ekibin katıldığı bu gecede herkez eğlendi. Banu hanım burçlarını temsil eden akrep pastası istedi :) aynı gün Melike'nin hazırlaması gereken başka bir pasta daha olduğu için bende desteğe koştum :) kendi hazırladığım geceye en son ben gittim ama yetiştim :) herkezden olumlu tepkiler aldığımız bu akrep pastamızı da sizlerle paylaşmak istiyoruz. Kakaolu ve çikolata kaplı fıstıklar kullanıldı.

Her iki doktorumuzuda çok seviyorum :) her zamanki gibi hayat dolu kalmalarını diliyorum. Çok yoğun olduğu halde bu pasta için zaman ayıran Melike'me de ayrıca teşekkür ederim.

Bu ayın diger akrepleri Burcu (genetik) ve Soner'e (Kordon kanı & hücre lab.) yeni yaşlarının kendilerine şans getirmesini diliyoruz.

Meltemce

Hiç yorum yok: