24 Mart 2014 Pazartesi

TEYZE YEĞEN DOĞUM GÜNÜ PASTASI


Bugün Sihirlidokunuslarr.blogspot.com sayfa yöneticilerinden Sevgili Kerimem Melike'm ( Diğeri benim :))) )  ve çok sevdiğimiz biricik teyzoşumuz Mebrure hanımların doğum günü. Her ikisi de bana çok değerli annelerden verilen en güzel hediyelerdir. Yani biri canım annem diğeri annemin güzel annesinin yavrusu :) ayyy romantik yazamıyorum işte. Yani aslında kutlanması gereken kişiler, onları Dünya'ya getiren çok kıymetli annelerimize teşekkür ediyorum. Çok sevdiğim bu güzel kadınların doğum gününü kutluyorum. Ne kadar özel olduğunuzu söylemeye gerek bile yok :) tanıyan biliyor. Yeni yaşınız sizlere şans getirsin. Her daim birlikte mutluluğumuz sağlıkla ve huzurla devam etsin. 

Sevgiler,
Meltemce xx

1 yorum:

Gulsah dedi ki...

Güzel insanların güzel günü :) Herşeyin gönüllerince olmasını dilerim. Mutlu yıllar