23 Kasım 2009 Pazartesi

İKOŞ'UN DOĞUM GÜNÜ PASTASI




Bugün iş arkadaşım, kardeşim İlknur'un doğum günü idi. Bir gün önce Melike ile malzeme toparlama işine girdik. Eve gelip bir an önce işi toparlamayı düşündük. Kutlama 15 kişilik olacaktı. Dolayısı ile kek kalıbını büyük tutmamız gerekti. Bu durumda evde kullandığımız fırınımız yeterince geniş olmadığı için teyzemin davul fırınını kullandık. malesef geniş kalıbımız sayesinde sıcak hava akışı olamadı ve pandispanyanın içi pişemeden tüm sıcaklık yüzeyini pişirdi. (Bu durumda hızlı bir karar alıp büyük bir fırın sipariş ettik). Zor şartlarda bir şekilde pişirdik. İç harcı ile Melike ilgilendi. Bende bir yandan onun daha önce hazırlamaya başladığı üst süsleme kısmına yardım ettim. (ilknuru temsilen sarışın bir figür, iş yerinde kendisiyle bütünleşmiş olan bilgisayarı, yakında evleneceği için gelinliği, şampanya, kadeh, vs.. süslemeleri)

Pandispanya yüksekliğini alçak bulduğum için iş yerine götürmek istemedim. O kadar yorgunluğa benim böyle düşünmeme Melikem bozuldu :( bende çok üzüldüm onu üzdüğüm için. Keşke yanıma alsaydım. İkoş içinde güzel bir süpriz olacaktı.Eve geldiğimde tadına baktım. Oldukça lezzetliydi. Şimdi İlknur'un figürünün olduğu bölümü kesip yarın ona ikram etmek için ayırdım. Gecikmeli de olsa İkoşuma tattırmak istiyorum Melikenin eserini.

Hiç yorum yok: