12 Aralık 2009 Cumartesi

DİŞ KLİNİĞİNE AÇILIŞ KURABİYESİ


Merhaba,

Yağmurlu karanlık bir Cumartesi sabahında daha uyanmayı hiç mi hiç istemeden otomatiğe bağlanmış bir şekilde kalkarak 5 dakika içinde hazırlanıp servisi yakalama sahnesini görmenizi isterdik :) aynı iş yerinde çalıştığımız için yol arkadaşı oldu iki kızkardeş. Zaten 4 yıl boyunca servis durağına gitme maceram hep bu şekilde oldu :) beni tanımayanların "koşan bayan" diye mimlemiş olma ihtimalleri çok yüksek. Melike başlayana kadar serviste merak konusu oldu "acaba kim kime uyum sağlayacak :)" diye.

Bir şekilde mesai bitti. Melike biran önce çocuklarla zaman geçirmek ve annemin dinlenmesini sağlamak için eve gitti. Bende hava çok yağışlı ve çok sıkı giyinmemiş olmama rağmen pasta malzemesi almaya gittim. Aslında niyetim tahtakaleye gitmekti ama çok yağış vardı. Alışverişim uzun sürdü. Haftaya iki pasta siparişimiz var. Eksikleri toparlamak ve yeni fikir edinmek için sürekli gezinmek gerekiyor. Tabi yine dayanamayıp çok para harcadım :) yani kazanç sağlamak lazımken alışveriş tutkunu biri olmak çok ta faydalı olmuyor. Neyse mutlumuyuz? Eveet mutluyuz.

Eve geldiğimde Melikecik Kurabiye işine başlamış hatta bitirmek üzereydi. Yenişehir Diş Kliniğinin açılışı için diş kurabiyeleri hazırlandı. Ben nazarboncuğu ve paketleme bölümüne yetişebildim. Sanırım güzel oldu. Aslında farklı süslemeler olabilirdi üzerine fakat ciddi doktorların katılacağı bir açılış olacağı için ciddiyeti bozmadık :)

Belki işiniz düşer biz size adresini de yazalım :) Fahri beyin yeni kliniği hayırlı olsun.

YENİŞEHİR DİŞ KLİNİĞİ
Serdar Ömer Cd. No.12 K.1 Dolapdere-Beyoğlu/İstanbul
Tel: 0212-2974034 (klinik) / 02e12-2978510 (laboratuvar)

Meltem & Melike

Hiç yorum yok: