9 Aralık 2009 Çarşamba

UĞUR'A ASKER UĞURLAMASI...




Merhabalar,

Uzun ara verdik biliyoruz. Bu arada bayram dolayısı ile bol bol çiftlik hayvanları görünümlü kurabiye siparişleri ile uğraştık. Eşe dosta hediyelikler de yaptık. Farklı birşeyler olunca sizlerle paylaşalım dedik.

Bu arada Melike de benim çalıştığım sağlık kuruluşunda işe başladı. İşe girmesine bir yandan sevindik ama bir yandan da kurabiye işine istediğimiz kadar odaklanamayacağız diye düşündük. Tabiki iş saatleri dışında bu işlerle ilgileneceğiz. Sizlere de tavsiye ederim. Gerçekten hobi olarak bile çok dinlendirici ve keyif verici bir uğraş bu.

İş arkadaşımız Uğur'un askere gitmesi gündeme geldi. Geçtiğimiz Pazartesi yakın arkadaşlarla veda yemeği yapalım dedik ama onun son günü olduğunu aynı gün öğrendik. Halbuki bir gece önce asker kurabiyelerini hazırlamıştım süpriz olsun diye. Çok yorgun olduğum içinde ertesi gün asker kıyafetlerini tasarlayacaktım. Malesef bizim çocuk aynı gün işten çıkışını alınca süpriz yapamadım :) artık burdan ikram edeyim dedim. Hayırlı Teskereler kardeşim.

Sevgilerimizle,

Meltem & Melike (Sihirli Dokunuşlar)

Hiç yorum yok: